دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi

ساخت وبلاگ

از علی آموز اخلاص عمل

شیر حق را دان مطهر از دغل

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 352 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

«الست بربکم» ایزد که را گفت

 که بود آخر که آن ساعت «بلی» گفت

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 341 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

شبهه: ماده‌گرایان که در گذشته به آنها «دهریون» و اکنون به آنها «ماتریالیست‌ها» گفته می‌شود، در واقع همان گرویدگان به «علوم تجربی» هستند که در عرصه‌ی نظری (تئوری) مدعی‌اند: هیچ چیزی را که قابل تجربه‌ی دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 371 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

دوری از ظلمت گناه
راه دوم در كسب لیاقت، توجه به این حقیقت است كه در گناه، ظلمت وجود دارد. وادی خداوند، وادی نور است. اگر انسان بخواهد در این وادی حضور یابد، باید نورانیت داشته باشد. انسان‌هایی كه در وادی نور وارد می‌شوند، باید با آن سنخیت داشته باشند. انسان گناهكار، ظلمانی است و به طور قطع، او را به وادی نور راه نمی‌دهند و بدیهی است كه از بركات و اسرار این راه نیز محروم می‌شود.

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 373 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

واژه  یقین و مشتقات آن ۲۸ بار در قرآن بکار رفته است. که هشت کاربرد آن بصورت کلمه یقین است. واژه یقین به معنای از بین رفتن شک است.[۱] بنابراین وقتی می گوییم کسی دارای یقین است که قبلا دچار شک شده باشد. موقن کسی است که پس از سرگردانی شک به علم و آگاهی برسد. به همین دلیل است که شک را همیشه مقابل یقین بکار می برند، نه مقابل علم. زیرا به کسی که بدون سابقه شک به آگاهی برسد عالم می گویند نه موق

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 358 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

اعبد الله كانك تراه فإن لم تكن تراه فهو يراك

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 381 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

کلّما میزتموه باوهامکم فی ادقّ معانیه فهو مخلوق مثلکم مردود الی

مشکل اصلی در مورد عدم امکان شناخت ذات خدا این است که در فرایند شناخت لازم است نوعی ارتباط خاص بین مدرِک و مدرَک یا عالم و معلوم به وجود بیاید، زیرا علم یا به نحو حصولی است و یا حضوری. در مورد ادراک ذات خداوند هیچ کدام از این دو طریق به طور کامل برای ما حاصل نمی گردد؛

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 496 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

با صد هزار جلوه برون آمدی که من
با صد هزار دیده تماشا کنم تو را

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 397 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

سوره های سجده دار و ذکر سوره های سجده دار

دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 375 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

تنقیح مناط، اصطلاحی در اصول فقه می‌باشد.تنقیح مناط به استخراج ملاک حکم از خطاب شارع برای تعمیم دادن آن به موارد مشابه اطلاق می‌شود.اهمیت موضوع بحثاین موضوع، به رغم اهمیت و تأثیر فراوانی که در فرایند ا دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi...
ما را در سایت دکتر مصطفوی | Dr. Mostafavi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drmostafavia بازدید : 376 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 17:50

خبرنامه